poniedziałek, 1 września 2014

Join the S-DHL Club!!!

Witamy Was bardzo serdecznie na nowej stronie Stowarzyszenia DHL!
Tak, doskonale zdajemy sobie sprawę z tego, że rozpoczął się nowy rok szkolny, tak więc i my zabieramy się do pracy. Więcej dowiecie się w środku :)
Skoro jeszcze nie ma aż tak wielkiego spięcia związanego z kartkówkami, pracami domowymi, itp. doszłyśmy do wniosku, że czas zorganizować coś naprawdę regularnego :D I mamy tutaj na myśli coś, co sprawi, że w równych odstępach czasowych będzie się to owe COŚ pojawiało...

...

Rozpoczynamy serię konkursów pod tytułem "Miniatura Miesiąca"!!!

O co w tym wszystkim chodzi?

Otóż o to, by każdy miał równą szansę na to, by się pokazać swoje umiejętności. Nagrodą w konkursie będzie specjalna kolumna, w której będzie napisanych parę słów o tej osobie z odnośnikiem do jej bloga (chyba, że nie będzie go miała).

W konkursie mogą brać udział wszyscy, bez względu na to czy ktoś należy do S-DHL, czy też nie. Jednakże głosować będą mogli tylko zalogowani członkowie. Warunkiem udziału w konkursie na najlepszą miniaturę miesiąca jest to, by dotyczyła paringu Dramione i była opisana w świecie magicznym.
Także ruszamy z pierwszym terminem!

Prace możecie wysyłać na adres S-DHL: stowarzyszenie.dhl@gmail.com
Temat maila: Miniatura Miesiąca
Termin: do 13.09.2014
Maksymalna długość miniatury: 10 stron a4

Prosimy, aby autorzy wysyłali prace w załącznikach w dokumencie tekstowym Word.
Prosimy również o to, by pisać czcionką Times New Roman 12, bądź Georgia 12.

Także witamy ponownie!

Enjoy!!!

Pisząca w imieniu całego Stowarzyszenia-DHL - Poem ;)

~~~~
JOIN THE S-DHL CLUB!

5 komentarzy:

  1. Może dobrym pomysłem byłoby ustalenie jakiejś tematyki, motywu przewodniego, skoro chcecie organizować ten konkurs co miesiąc. Wtedy zadanie będzie trudniejsze i moim zdaniem ciekawsze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Następna odsłona będzie już z tematyką, lecz teraz chcemy, by pierwsza miniaturka była napisana od siebie z brakiem narzuconego tematu :)
      Ann

      Usuń
  2. Hej,
    a ja tak trochę z innej beczki. Dołączyłam do Stowarzyszenia jakoś w czerwcu i do tej pory nie ma mnie w zakładce historie aktualne, ani na nowej ani na starej stronie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również mam ten sam problem - mój nowy blog był dodany 17 czerwca tego roku i na moim blogu jest komentarz, że zostałam przyjęta do stowarzyszenia, ale mimo to ani na starej odsłonie stowarzyszenia mój blog nie był dodany do zakładki "Historie aktualne", a w Aktualnościach się pojawiał. Tutaj mojego bloga nie ma w zakładkach, ani w Aktualnościach.
      Można coś zaradzić, czy coś? :) Z góry bardzo dziękuję.
      http://niewolnicy-wlasnych-wspomnien.blogspot.com

      M.

      Usuń
  3. Ja chciałabym aby mój blog - http://kolo-fortuny.blogspot.com/ został przyjęty do zakładki aktualne. :)

    OdpowiedzUsuń